نماينده یکی از تیم‌های تهرانی به منظور مذاکره با یکی از این دو بازیکن بـه هتل اوین آمد، ع تیمی جدید پرسپولیس درلیگ اما این بازیکن خیلی بـه صراحت بـه مذاکره‌کنندگان اعلام کرد کـه با پرسپولیس کارش تمام شده

با حضور بازیکنان درون اردوی تیم ملی شایعات نقل و انتقالات هم گرم مـی‌شود و ملی‌پوشان از تیم‌های فصل آینده خود و تصمـیمات‌شان به منظور فصل آینده بـه یکدیگر خبر مـی‌دهند.

به نوشته گل، درون اردوي جديد هم صحبت از انتقال بازیکنان بـه تیم‌های مختلف زیـاد است. ع تیمی جدید پرسپولیس درلیگ این بار درون اردوي تیم ملی سوژه اصلی محمد غلامـی و رضا حقیقی هستند کـه گفته مـی‌شود مذاکرات خود را با پرسپولیس انجام داده‌اند و به توافق نیز رسیده‌اند. ع تیمی جدید پرسپولیس درلیگ حتي گفته مي‌شود نماينده یکی از تیم‌های تهرانی به منظور مذاکره با یکی از این دو بازیکن بـه هتل اوین آمد، اما این بازیکن خیلی بـه صراحت بـه مذاکره‌کنندگان اعلام کرد کـه با پرسپولیس کارش تمام شده و فصل آینده پیراهن این تیم را مـی‌پوشد.

حالا تقریبا همـه درون اردوی تیم ملی دو بازیکن جدید پرسپولیس را مـی‌شناسند و هر از گاهی هم اين دو نفر با تیکه‌‌ها و متلك‌هايي از سوي همبازی‌هاي خود مواجه مـی‌شوند. با این شرایط اگر اين شايعه صحت داشته باشد بايد گفت پازل خریدهای پرسپولیس درون حال تکمـیل شدن هست و بعد از شـهاب گردان، اکنون رضا حقیقی و محمد غلامـی را هم بايد بـه خریدهای پرسپولیس اضافه كرد. همچنین فونیکه سی هم درون حال مذاکره با پرسپولیس هست و او هم یکی از خریدهای رویـانیـان بـه حساب مـی‌آید. گزینـه‌های بعدی پرسپولیس درون خط دفاع، هافبک چپ و دفاع راست خواهند بود.

: ع تیمی جدید پرسپولیس درلیگ




[اسامـی دو بازیکن جدید پرسپولیس ع تیمی جدید پرسپولیس درلیگ]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 17 Jul 2018 02:00:00 +0000